Klantenservice

  • Maandelijkse betaling
  • Borg
  • Levering
  • Verzekering
  • Schade of storing
  • Opzegtermijn

Maandelijkse betaling:

Het maandelijkse bedrag wordt voldaan aan StudiePC via een automatische incasso. Handig voor iedereen! Een automatische incasso betekent dat je toestemming geeft aan StudiePC om het maandelijkse huurtermijn van je rekening af te schrijven. De incasso vindt iedere maand ongeveer rond de 25ste van de maand plaats. Als je je huurovereenkomst met StudiePC opzegt zal, met inachtneming van de opzegtermijn van één maand, ook de incasso komen te vervallen. Zit je rond de 25ste een keer krap bij kas? Neem dan vóór de 15e contact op met onze administratie, dan kunnen we samen opzoek naar een oplossing. 

Borg:

Bij het afsluiten van een StudiePC dient er een borg te worden betaald. Dit bedrag voldoe je direct bij de aanvraag. Wanneer je bij de beëindiging van het abonnement de hardware en accessoires in goede staat inlevert bij StudiePC, dan ontvang je de borg van ons terug. De hoogte van de borg is afhankelijk van de hardware die je kiest €50,- of €75,-.

Levering:

Een StudiePC laptop is snel geregeld. Selecteer het gewenste product en klik op huren. Vul de gegevens in en betaal met iDeal. Zodra de betaling binnen is, gaan wij voor je aan de slag. Zo kan je binnen vijf werkdagen de laptop al in je bezit hebben.

Verzekering:

De hardware en accessoires van StudiePC kan je al voor €4,95 per maand verzekeren. Als je hiervoor kiest ben je goed gedekt tegen de hoge kosten van bijvoorbeeld een beeldscherm vervanging á €350,00. Dit kost dan alleen nog, een deel van, de borg. 

Dekking
De StudiePC laptopverzekering geeft je binnen Nederland dekking tegen diverse vormen van beschadiging. Ook dekt het gedeeltelijk diefstal. Bij diefstal sturen we je een vervangende laptop tegen betaling van een nieuwe borg en verzendkosten. Zo ben je verzekerd van een laptop of iPad en kan je zonder zorgen blijven studeren. 

Vervangende laptop bij schade
Zowel bij beschadiging als bij diefstal wordt een vergelijkbare vervangende StudiePC ter beschikking gesteld. Er geldt een eigen risico van € 50,- of €75,- per schademelding. 

Verplichtingen bij schade
Schade moet binnen 48 uur worden gemeld. Dit kan via het online schadeformulier worden aangemeld. StudiePC neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om dit met je op te lossen.

Verplichtingen bij verlies, vandalisme, vermissing of diefstal
Bij verlies, vandalisme, vermissing of diefstal dient onmiddellijk, doch binnen 24 uur, aangifte te worden gedaan bij de politie. Het proces verbaal moet zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur aan StudiePC worden toegezonden. Zonder proces verbaal geldt er geen verzekeringsdekking.

Schade of storing?

Als de laptop van StudiePC schade of een storing heeft, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 038 – 422 18 05. Als je niet meer verder kunt werken dan regelen wij, in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag een vervangende laptop met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Opzegtermijn:

Als student is geen dag hetzelfde en ook je opleidingsloopbaan is nog niet helemaal uitgestippeld. Daarom kennen wij bij StudiePC, na de eerste 6 maanden, maandelijks opzegbare abonnementen. Loopt je studie plotseling af? Voor jouw geen probleem! 

Retourneren van Hardware en Accessoires
Als je je abonnement opzegt, moet je de hardware met bijgeleverde accessoires weer inleveren. Wanneer wij de hardware en accessoires in goede staat hebben ontvangen, dan ontvang je de borg van ons terug. Opzeggen kan via het online contactformulier, telefonisch via 038 – 422 18 05 of via E-mail: info@studiepc.nl.

Klantenservice

Heb je vragen?

Het antwoord vind je mogelijk bij de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan dan kan je contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande gegevens.

Schade of storing?

Als je hardware of accessoire van StudiePC schade of een storing heeft dan kan je dit online melden via het contactformulier, ook kun je tijdens kantooruren (08:30 – 16:30) contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 038 – 422 18 05.

Als je niet meer verder kunt werken zal onze klantenservice in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag voor vervangende hardware zorgen met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Storing

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het storingmeldingsformulier.

Schade

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het schademeldingsformulier.