Klantenservice

  • Maandelijkse betaling
  • Borg
  • Levering
  • Verzekering
  • Schade of storing
  • Opzegtermijn

Maandelijkse betaling:

Het maandelijkse bedrag wordt voldaan aan StudiePC via een automatische incasso. Handig voor iedereen! Een automatische incasso betekent dat je toestemming geeft aan StudiePC om het maandelijkse huurtermijn van je rekening af te schrijven. De incasso vindt iedere maand ongeveer rond de 22e van de maand plaats. Als je je huurovereenkomst met StudiePC opzegt, zal met inachtneming van de opzegtermijn van één maand, ook de incasso komen te vervallen.

Borg:

Bij het afsluiten van een StudiePC overeenkomst dient een borg te worden voldaan. Dit bedrag voldoet u direct bij uw aanvraag. Wanneer u bij beëindiging van het abonnement de laptop in goede staat inlevert bij StudiePC, dan ontvangt u de borg van ons retour.

Levering:

Een StudiePC laptop is snel geregeld. Selecteer het gewenste product en klik op huren. Vul de gegevens in en betaal met iDeal. Binnen twee werkdagen kan de laptop aan jouw worden overhandigd.

Verzekering:

Een StudiePC laptop is voor € 1,- per maand (verplicht) verzekerd.

Dekking
De StudiePC laptopverzekering geeft je binnen Nederland dekking tegen beschadiging. Ook geheel of gedeeltelijk verlies en diefstal zijn gedekt.

Vervangende laptop bij schade
Zowel bij beschadiging als verlies en diefstal wordt een vergelijkbare vervangende StudiePC ter beschikking gesteld. Er geldt een eigen risico van € 50,- per schademelding. 

Verplichtingen bij schade
Schade moet binnen 48 uur worden gemeld. Dit kan via het online schadeformulier worden aangemeld. StudiePC neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om dit met je op te lossen.

Verplichtingen bij verlies, vermissing of diefstal
Bij verlies, vermissing of diefstal dient onmiddellijk, doch binnen 24 uur, aangifte te worden gedaan bij de politie. Het proces verbaal moet ook zo snel mogelijk aan StudiePC worden toegezonden. Zonder proces verbaal geldt er geen verzekeringsdekking.

Schade of storing?

Als je laptop van StudiePC schade of een storing heeft, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefoonnummer 038 – 422 1805. Als je niet meer verder kunt werken dan regelen wij, in overleg met jou, binnen één werkdag een vervangende laptop regelen met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Opzegtermijn:

Als student is geen dag hetzelfde en ook je opleidingsloopbaan is nog niet helemaal uitgestippeld. Daarom kennen we bij StudiePC maandelijks opzegbare abonnementen. Loopt je studie plotseling af? Geen probleem! Je zegt je StudiePC overeenkomst per de eerste van de maand op en aan het eind van die maand wordt je abonnement beëindigd. Wij hanteren een opzegtermijn van één maand. Wel verwachten wij een minimale huurtermijn van 6 maanden.

 

Retourneren laptop
Als je je abonnement opzegt, moet je de laptop weer inleveren. Wanneer u beëindiging van het abonnement de laptop in goede staat inlevert bij StudiePC, dan ontvangt u de borg van ons retour.

 

Klantenservice

Heb je vragen?

Het antwoord vind je mogelijk bij de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan dan kan je contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande gegevens.

Schade of storing?

Als je laptop van StudiePC schade of een storing heeft dan kan je dit ten alle tijden online melden. Ook kun je tijdens kantooruren (08:30 – 17:00 uur) contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 038 – 422 1805.

Als je niet meer verder kunt werken zal onze klantenservice in overleg met jou binnen één werkdag een vervangende pc / laptop regelen met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Storing

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het storingmeldingsformulier.

Schade

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het schademeldingsformulier.