studiepc.nl

Klantenservice

Klantenservice

Heb je vragen of meer informatie nodig? Onze klantenservice staat elke werkdag voor je klaar. Hier vind je alvast meer informatie over het huren via StudiePC. Als de laptop van StudiePC schade of een storing heeft, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 038 – 422 18 05. Als je niet meer verder kunt werken dan regelen wij, in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag een vervangende laptop.
Studenten laptop huren?

Maandelijkse betaling

Het maandelijkse bedrag wordt voldaan aan StudiePC via een automatische incasso. Handig voor iedereen! Een automatische incasso betekent dat je toestemming geeft aan StudiePC om het maandelijkse huurtermijn van je rekening af te schrijven. De incasso vindt iedere maand ongeveer rond de 25ste van de maand plaats. Als je je huurovereenkomst met StudiePC opzegt zal, met inachtneming van de opzegtermijn van één maand, ook de incasso komen te vervallen. Zit je rond de 25ste een keer krap bij kas? Neem dan vóór de 15e contact op met onze administratie, dan kunnen we samen opzoek naar een oplossing.
betaling
borg

Borg

Bij het afsluiten van een StudiePC dient er een borg te worden betaald. Dit bedrag voldoe je direct bij de aanvraag. Wanneer je bij de beëindiging van het abonnement de hardware en accessoires in goede staat inlevert bij StudiePC, dan ontvang je de borg van ons terug.

De hoogte van de borg is afhankelijk van de hardware die je kiest €50,- of €75,-.

Levering

Een StudiePC laptop is snel geregeld. Selecteer het gewenste product en klik op huren.

Vul de gegevens in en betaal met iDeal. Zodra de betaling binnen is, gaan wij voor je aan de slag. Zo kan je binnen vijf werkdagen de laptop al in je bezit hebben.

Verzekering

Verzekering

De hardware en accessoires van StudiePC kan je al voor €4,95 per maand verzekeren. Als je hiervoor kiest ben je goed gedekt tegen de mogelijk hoge kosten van reparaties, diefstal en zelfs waterschade.

Het enige dat wij vragen is een nieuwe borg voor jouw vervangende hardware of deel hiervan bij een accessoire. Let op: De dekking geldt niet voor vermissing, verlies en/of kwijtraken.

Meer info

Schade of storing?

Als de laptop van StudiePC schade of een storing heeft, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 038 – 422 18 05.

Als je niet meer verder kunt werken dan regelen wij, in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag een vervangende laptop met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

schade storing
levering

Opzegtermijn

Als student is geen dag hetzelfde en ook je opleidingsloopbaan is nog niet helemaal uitgestippeld. Daarom kennen wij bij StudiePC, na de eerste 6 maanden, maandelijks opzegbare abonnementen. Loopt je studie plotseling af? Voor jouw geen probleem! Retourneren van Hardware en Accessoires Als je je abonnement opzegt, moet je de hardware met bijgeleverde accessoires weer inleveren. Wanneer wij de hardware en accessoires in goede staat hebben ontvangen, dan ontvang je de borg van ons terug. Opzeggen kan via het online contactformulier, telefonisch via 038 – 422 18 05 of via E-mail: info@studiepc.nl.

Heb je vragen?

Het antwoord vind je mogelijk bij de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan dan kan je contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande gegevens.

Veelgestelde vragen bekijken

vragen