Klantenservice

  • Maandelijkse betaling
  • Borg
  • Levering
  • Verzekering
  • Schade of storing
  • Opzegtermijn

Maandelijkse betaling:

Het maandelijkse bedrag wordt voldaan aan StudiePC via een automatische incasso. Handig voor iedereen! Een automatische incasso betekent dat je toestemming geeft aan StudiePC om het maandelijkse huurtermijn van je rekening af te schrijven. De incasso vindt iedere maand ongeveer rond de 25ste van de maand plaats. Als je je huurovereenkomst met StudiePC opzegt zal, met inachtneming van de opzegtermijn van één maand, ook de incasso komen te vervallen. Zit je rond de 25ste een keer krap bij kas? Neem dan vóór de 15e contact op met onze administratie, dan kunnen we samen opzoek naar een oplossing. 

Borg:

Bij het afsluiten van een StudiePC dient er een borg te worden betaald. Dit bedrag voldoe je direct bij de aanvraag. Wanneer je bij de beëindiging van het abonnement de hardware en accessoires in goede staat inlevert bij StudiePC, dan ontvang je de borg van ons terug. De hoogte van de borg is afhankelijk van de hardware die je kiest €50,- of €75,-.

Levering:

Een StudiePC laptop is snel geregeld. Selecteer het gewenste product en klik op huren. Vul de gegevens in en betaal met iDeal. Zodra de betaling binnen is, gaan wij voor je aan de slag. Zo kan je binnen vijf werkdagen de laptop al in je bezit hebben.

Verzekering:

De hardware en accessoires van StudiePC kan je al voor €4,95 per maand verzekeren. Als je hiervoor kiest ben je goed gedekt tegen de mogelijk hoge kosten van reparaties, diefstal en zelfs waterschade. Het enige dat wij vragen is een nieuwe borg voor jouw vervangende hardware of deel hiervan bij een accessoire. Let op: De dekking geldt niet voor vermissing, verlies en/of kwijtraken. 

Niet verzekerd?
Wanneer je niet kiest voor de verzekering van StudiePC en er raakt iets beschadigd of er gaat iets kapot, anders dan normale gebruikssporen, dan rekenen we €1,00 per minuut vanaf het begin van de reparatie t/m het testen van het gerepareerde of vervangen onderdeel. Daarnaast betaal je de kosten voor het te vervangen onderdeel zelf en de retour/verzendkosten. Omdat de prijzen van onderdelen variëren betaal je de prijs die op dat moment actueel is. Voorafgaande aan de reparatie kan je een prijsopgave bij ons opvragen. Neem hiervoor contact met ons op. Dat kan telefonisch, per E-mail, of d.m.v. ons contactformulier op deze website.

Wanneer onze hardware en/of accessoires defect is/zijn, verliest en/of kwijt raakt betaal je hiervoor de vervangingswaarde die op dat moment actueel is. Neem hiervoor contact met ons op. Dat kan telefonisch, per E-mail of d.m.v. ons contact formulier op deze website.

Dekking
De StudiePC verzekering geeft je dekking tegen alle vormen van beschadiging en dekt zelfs diefstal en waterschade. Bij diefstal sturen wij, na ontvangst van het (kopie) proces verbaal via info@studiepc.nl en de betaling van de nieuwe borg, een vervangende laptop, accessoire* of iPad toe. Deze kan je uiterlijk binnen 5 werkdagen verwachten. Zo ben je altijd verzekerd van een laptop, accessoire* of iPad en kan je zonder zorgen blijven studeren of lesgeven.  

*Geldt uitsluitend voor accessoires die in bruikleen zijn.

Vervangende hardware bij schade
Er wordt vervangende hardware ter beschikking gesteld, na ontvangst van de nieuwe borg. De borg is afhankelijk van het type hardware en per schademelding. Zorg ervoor dat al je lokaal opgeslagen documenten in jou bezit zijn want wij kunnen behoud hiervan niet garanderen. De levering van de nieuwe hardware kan je na ontvangst van de betaling binnen 5 werkdagen verwachten. 

Verplichtingen bij schade
Schade moet binnen 48 uur worden aangemeld bij StudiePC via het online schadeformulier. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om dit met je op te lossen.

Verplichtingen bij verlies, vandalisme, vermissing of diefstal
Bij verlies, vandalisme, vermissing of diefstal dient onmiddellijk, doch binnen 24 uur, aangifte te worden gedaan bij de politie. Het proces verbaal moet zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 24 uur aan StudiePC worden toegezonden via info@studiepc.nl. Zonder proces verbaal geldt er geen verzekeringsdekking. Zonder proces verbaal zullen wij de hardware en accessoires tegen de vervangingswaarde in rekening brengen. 

Schade of storing?

Als de laptop van StudiePC schade of een storing heeft, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 038 – 422 18 05. Als je niet meer verder kunt werken dan regelen wij, in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag een vervangende laptop met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Opzegtermijn:

Als student is geen dag hetzelfde en ook je opleidingsloopbaan is nog niet helemaal uitgestippeld. Daarom kennen wij bij StudiePC, na de eerste 6 maanden, maandelijks opzegbare abonnementen. Loopt je studie plotseling af? Voor jouw geen probleem! 

Retourneren van Hardware en Accessoires
Als je je abonnement opzegt, moet je de hardware met bijgeleverde accessoires weer inleveren. Wanneer wij de hardware en accessoires in goede staat hebben ontvangen, dan ontvang je de borg van ons terug. Opzeggen kan via het online contactformulier, telefonisch via 038 – 422 18 05 of via E-mail: info@studiepc.nl.

Klantenservice

Heb je vragen?

Het antwoord vind je mogelijk bij de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan dan kan je contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande gegevens.

Schade of storing?

Als je hardware of accessoire van StudiePC schade of een storing heeft dan kan je dit online melden via het contactformulier, ook kun je tijdens kantooruren (08:30 – 16:30) contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 038 – 422 18 05.

Als je niet meer verder kunt werken zal onze klantenservice in overleg met jou en indien mogelijk binnen één werkdag voor vervangende hardware zorgen met inachtneming van de Algemene Voorwaarden.

Storing

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het storingmeldingsformulier.

Schade

Als je laptop van StudiePC een storing heeft kun je deze online melden via het schademeldingsformulier.